Panel logowania

Zaloguj lub zarejestruj się

KONTAKT

0 801 000 610

tel.: (58) 746 37 97
fax: (58) 739 50 92

sklep@sofotel.pl

Godziny pracy infolinii:

poniedziałek 8:00-18:00
wtorek-piątek 8:00-16:00

Godziny otwarcia sklepu:

poniedziałek 8:00-18:00
wtorek-piątek 8:00-16:00

O SKLEPIE

Global Income s.c.

81-571 Gdynia
ul. Chwaszczyńska 133A
NIP: 586-216-73-15

Zobacz jak trafić

WYSYŁKA

Kurierska, ubezpieczona.

Czas i koszt dostawy

Śledzenie paczki

Często zadawane pytania

Ile wynosi czas dostawy?

Zamówienia są realizowane w ciągu 24-48 godzin. O wysyłce przedmiotu informujemy w wiadomości e-mail. Jeśli nie dojdzie ona do Ciebie w ciągu 2-3 dni roboczych - skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo. Zamówienie płatne za pobraniem jest przyjęte do realizacji w chwili otrzymania potwierdzenia zamówienia. Zamówienie płatne kartą lub szybkim przelewem jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy szybki przelew lub karta zostanie zautoryzowana online przez serwis payu.pl. Zamówienie płatne zwykłym przelewem jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy środki zostaną zaksięgowane na naszym koncie bankowym.

Czy możliwe jest nawiązanie współpracy?

Oczywiście, jeśli prowadzisz swoją działalność i chciałbyś zaopatrzyć się w nasze produkty prosimy o kontakt pod adresem hurt@sofotel.pl

Czy mogę zwrócić towar zakupiony w sklepie sofotel.pl?

Tak, w sklepie sofotel.pl klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że zwracany towar jest nieużywany, w stanie umożliwiającym dalszą sprzedaż i zostanie odesłany na koszt klienta wraz z dowodem zakupu i oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniem.

Co mam zrobić jeśli chcę dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Towar należy starannie zapakować, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu oraz odesłać najtańszą możliwą przesyłką rejestrowaną (kurier, paczka pocztowa) zachowując dowód nadania. Do przesyłki prosimy dołączyć prawidłowo wypełniony formularz zwrotu, zwracając szczególną uwagę na podanie w nim informacji o numerze konta bankowego, na jaki mamy dokonać zwrotu pieniędzy za odesłany towar. Należność zostanie klientowi zwrócona przelewem na jego konto bankowe w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przez sklep zwrotu towaru. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

Otrzymałem inny niż zamawiany kolor/model.

Koszty przesyłki w obie strony w przypadku wymiany towaru jaka wynikła na skutek pomyłki sklepu będą pokrywane przez sklep. Towar należy starannie zapakować, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu, sklep zamówi kuriera po odbiór przesyłki od klienta. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt z obsługą sklepu.

Otrzymałem towar uszkodzony. Co robić w takim przypadku?

Towary oferowane w sklepie internetowym sofotel.pl są objęte gwarancją producenta. W przypadku reklamacji towaru posiadającego wady fabryczne, należy kontaktować się z eago.pl drogą mailową. Do odsyłanego do reklamacji towaru należy dołączyć prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny, który można pobrać tutaj. Pobierz, wydrukuj, wypełnij. Warunkiem natomiast uznania przez nas reklamacji dotyczących uszkodzeń lub braków powstałych podczas transportu jest sporządzenie protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki. Gdy więc stan opakowania lub taśm zabezpieczających w otrzymanej przesyłce budzi wątpliwości, nie należy jej odbierać bez sporządzenia w obecności doręczyciela (listonosz lub kurier) protokołu szkodowego. Aby firma kurierska poniosła odpowiedzialność za uszkodzenie przesyłki w czasie transportu na sporządzonym przez kuriera protokole szkody KONIECZNIE należy zaznaczyć pole "USZKODZONE OPAKOWANIE".

Przesyłka do mnie nie dotarła, wyślecie mi nową?

Sklep nie realizuje dostaw przesyłek we własnym zakresie, w tym celu korzystamy z Poczty Polskiej (lekkie akcesoria) lub z usług firmy kurierskiej Schenker. Jeśli przesyłka nie dociera do naszego klienta to wina leży po stronie spedytora, który nie wykonał usługi dostarczenia przesyłki. Każda nadana przez nas przesyłka posiada swój numer nadania, który może udostępnić na prośbę klienta, który ma możliwość sprawdzenia czy przesyłka o tym numerze nadania dotarła do jego miejscowości zamieszkania. Jeśli losy przesyłki okazują się nieznane sklep rozpoczyna standardową procedurę reklamacyjną u firmy kurierskiej, która musi ustalić drogą postępowania wewnętrznego losy powierzonej mu przesyłki i poinformować sklep na piśmie o wynikach ustaleń. Wszczęcie procedury reklamacyjnej przez sklep jest możliwe po upływie 48 godzin od nadania przesyłki (kurier) lub po upływie 14 dni od nadania przesyłki (Poczta Polska). Proces reklamacyjny podczas którego spedytor ustala bieg przesyłki trwa ok. 30 dni (kurier) lub ok. 45 dni (Poczta Polska). Sklep wysyła nową przesyłkę do klienta lub zwraca pieniądze wpłacone przez klienta tytułem zapłaty za zamówienie tylko i wyłącznie po otrzymaniu od spedytora pisemnego potwierdzenia zaginięcia reklamowanej przesyłki.

Kliknij obok przycisk +1 i poleć nasz sklep swoim znajomym. Zobacz nasz profil na Google+ Eago.pl