Regulamin obowiązujący do 25.12.2014 r.

Regulamin sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną
  1. Definicje.

    1. DOK - telefoniczny Dział Obsługi Klienta  Usługodawcy, za pośrednictwem którego Klient może kupić Produkty i/lub  dokonać Rezerwacji drogą telefoniczną.
    2. Hasło - ciąg znaków alfanumerycznych konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta Klienta,  ustalany samodzielnie przez Klienta podczas procesu Rejestracji.
    3. Klient - osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13. rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku  życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba  prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której  przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub  zamierza dokonać Zamówienia lub Rezerwacji lub korzysta z innych usług  Sklepu Internetowego (w tym również Konsument).
    4. Kodeks cywilny - ustawa z dn. 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
    5. Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    6. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, o której mowa w np. 33 1 § 1, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
    7. Konto (Twoje Konto) - podstrona serwisu Sklepu, w ramach  której Klient ma możliwość zarządzać danymi osobowymi,  kontrolować i zarządzać stanem złożonych przez  niego Zamówień oraz usunąć konto.
    8. Login Klienta (Login) - ciąg znaków alfanumerycznych  (e-mail), konieczny do uzyskania dostępu do Twojego Klienta, ustalany  samodzielnie przez Klienta podczas procesu Rejestracji.
    9. Regulamin - niniejszy Regulamin sprzedaży przy  wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz świadczenia  usług drogą elektroniczną.
    10. Rejestracja - jednorazowa czynność, polegająca na  założeniu "Twojego Konta", dokonana z wykorzystaniem panelu  administracyjnego udostępnionego przez Usługodawcę na stronie serwisu  Sklepu.
    11. Rezerwacja - dokonywana przez Klienta za pośrednictwem Sklepu  Internetowego rezerwacja Produktu, który ma zostać zakupiony  przez Klienta w Sklepie fizycznym .
    12. Siła Wyższa - zdarzenie zewnętrzne, niezależne od Stron,  nieoczekiwane oraz niemożliwe do uniknięcia lub zapobieżenia mu (np.  strajki, wojny, rozruchy, zamieszki społeczne, powodzie, pożary, trąby  powietrzne).
    13. Sklep Internetowy (Sklep, Sklep Internetowy) -  serwis internetowy dostępny pod adresem www.eago.pl, za  pośrednictwem którego Klient może kupić Produkty i/lub dokonać  Rezerwacji.
    14. Sklep fizyczny -  dostępny dla ogółu Klientów punkt sprzedaży.
    15. Strona - Usługodawca i Klient.
    16. Treść (Treści) - treści i obiekty multimedialne (np.  informacje, dane, pliki graficzne, elementy graficzne, zdjęcia lub  filmy) w tym utwory w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach  pokrewnych oraz wizerunki osób fizycznych, jakie są zamieszczane i  rozpowszechniane przez osobę korzystającą ze strony Sklepu m.in. poprzez  zawarcie odesłania internetowego -linku- do innej strony internetowej.
    17. Towar - rzecz ruchoma, której dotyczy Umowa sprzedaży.
    18. Produkt - Towary i Usługi dodatkowe prezentowane w Sklepie Internetowym www.eago.pl
    19. Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu  ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z  wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (w tym drogą  telefoniczną) lub w Sklepie fizycznym .
    20. Usługa (Usługi) - usługa świadczona przez Usługodawcę  drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie oraz za  pośrednictwem serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.eago.pl
    21. Usługodawca - oznacza:Global Ekspert Spółka Cywilna Aleksandra Podbielska, Dariusz Celejewski z siedzibą w Gdyni przy ul. Chwaszczyńskiej 133A, o numerze NIP 958-163-03-09, o numerze REGON 221005970, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej, prowadzonej przez Prezydenta miasta Gdynia pod numerami: 73414, 67010.
    22. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające  bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktów na odległość za  pośrednictwem Sklepu Internetowego i/lub drogą telefoniczną, określające  rodzaj i liczbę Produktu.
  2. Postanowienia ogólne.

    1. Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania przez  Usługodawcę sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na  odległość, a także korzystania przez Klientów ze Sklepu Internetowego, dostępnego pod adresem www.eago.pl oraz z oferowanych  za jego pośrednictwem Usług.
    2. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną  niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z  dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z  2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
    3. Sklep Internetowy, działający pod adresem www.eago.pl oraz DOK prowadzony jest przez spółkęGlobal Ekspert Spółka Cywilna Aleksandra Podbielska, Dariusz Celejewski z siedzibą w Gdyni przy ul. Chwaszczyńskiej 133A, o numerze NIP 958-163-03-09, o numerze REGON 221005970, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej, prowadzonej przez Prezydenta miasta Gdynia pod numerami: 73414, 67010.
    4. Usługodawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego i DOK następujące usługi:
      1. umożliwienie Klientom dokonywania Rezerwacji Produktów jakie są dostępne w Sklepach fizycznych,
      2. umożliwienie Klientom składania Zamówień dotyczących  Produktów dostępnych w ramach Sklepu Internetowego i  zawierania Umów sprzedaży Produktów na odległość oraz
      3. udzielanie Klientom informacji o Produktach dostępnych w  Sklepie Internetowym oraz Sklepie fizycznym.
    5. W przypadku umów w zakresie usług finansowych (sprzedaż ratalna) stosuje się postanowienia właściwych dla ww. usług  wzorców umownych (np. regulaminów, ogólnych warunków umów), które  udostępniono na stronie internetowej podmiotu obsługującego usługę https://www.zagiel.com.pl/kalkulator/jak_kupic.html.
    6. Niniejszy Regulamin obowiązuje również Klientów, którzy  dokonali Zamówień lub Rezerwacji drogą telefoniczną (za pośrednictwem  DOK) niezależnie od tego czy dokonali Rejestracji.
    7. Korzystanie przez Klienta z możliwości dokonania  Rezerwacji lub Zamówienia drogą telefoniczną jest związane z  koniecznością poniesienia przez niego kosztów połączenia telefonicznego.  Powyższe opłaty nie są pobierane przez Usługodawcę, ale przez dostawcę  publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych w rozumieniu ustawy  Prawo telekomunikacyjne, z którego usług korzysta Klient.
    8. Regulamin nie znajduje zastosowania w stosunku do  świadczenia poszczególnych usług na rzecz Klienta za pośrednictwem  Sklepu Internetowego przez osoby trzecie, które ponoszą w  tym zakresie pełną odpowiedzialność, chyba że dokonano odmiennego  zastrzeżenia w treści regulaminów szczegółowych ww. usług.
    9. Klienci posiadają dostęp do Usług oferowanych za  pośrednictwem Sklepu Internetowego niezależnie od tego czy  dokonali Rejestracji.
    10. Klient jest zobowiązany do przestrzegania postanowień Regulaminu.
    11. Usługodawca zastrzega sobie prawo ograniczenia dostępu do  wybranych usług oferowanych za pośrednictwem Sklepu Internetowego dla Klientów, którzy spełnią określone warunki (np. wiek 18  lat). Zastrzeżenie dotyczące możliwości skorzystania z wybranych usług  będzie każdorazowo zamieszczane na stronach internetowych serwisu  www.eago.pl . Powyższe obowiązuje, pod warunkiem że nie naruszy to  praw przysługujących Konsumentom.
    12. Usługodawca ma prawo powierzyć bieżącą obsługę Sklepu  Internetowego , w tym usług świadczonych przez Usługodawcę,  osobie trzeciej (podwykonawstwo) bez informowania o tym Klientów.
    13. Korzystanie ze Sklepu Internetowego możliwe  jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego  korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
      1. Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i Cookies lub
      2. Mozilla Firefox w wersji 3.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies,
      3. minimalna rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli.
    14. Usługodawca wykorzystuje pliki typu cookie w celu  gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu Sklepu przez  Klienta w celu:
      1. utrzymania sesji Klienta (po zalogowaniu), dzięki której  Klient nie musi na każdej podstronie serwisu Sklepu ponownie wpisywać  Hasła,
      2. dostosowania serwisu Sklepu do potrzeb Klientów oraz
      3. tworzenia statystyk oglądalności podstron ww. serwisu.
    15. Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Usług  świadczonych za pośrednictwem Sklepu Internetowego, w  szczególności prawa autorskie, nazwa Sklepu (znak Produktowy), wchodzące  w jego skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie  baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Usługodawcy lub  podmiotom, z którymi Usługodawca zawarł stosowne umowy.
    16. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w  każdym czasie oraz nieodpłatnie za pośrednictwem odesłania internetowego  (tj. linku) zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.eago.ploraz sporządzić jego wydruk.
    17. Informacje o Produktach podane w Sklepie, w szczególności  ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią  zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
    18. Informacja o cenie podawana na stronie www.eago.pl ma  charakter wiążący od momentu otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail,  o której mowa w treści art. IV ust. 7 punkt B Regulaminu. Cena ta nie  ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się  pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów. W przypadku podania  na stronie Sklepu błędnej ceny Klient zostanie o tym poinformowany przed  otrzymaniem powyższej wiadomości e-mail.
    19. W przypadku zawierania Umowy sprzedaży drogą telefoniczną i  niepodania przez Klienta adresu e-mail cena ma charakter wiążący od  momentu jej potwierdzenia przez Usługodawcę w trakcie rozmowy  telefonicznej z Klientem.
    20. Zdjęcia, prezentacje oraz filmy na temat Produktów  umieszczane są w Sklepie w celach przykładowych i służą prezentacji  konkretnie wskazanych na nich modeli. Kolory mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistości w zależności od ustawień monitora.
  3. Zakres, warunki i zasady korzystania ze Sklepu Internetowego i DOK.

    1. W ramach serwisu www.eago.pl Usługodawca zobowiązuje  się do świadczenia Usługi w zakresie i na warunkach określonych w  niniejszym Regulaminie.
    2. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje  zawarta z chwilą skutecznego wypełnienia i zaakceptowania przez Klienta  formularza rejestracyjnego albo każdorazowo z chwilą korzystania przez  Klienta z serwisu Sklepu (w przypadku braku Rejestracji). W obu  przypadkach umowa zawierana jest na czas nieoznaczony.
    3. Rejestracja w ramach Sklepu Internetowego następuje poprzez zaakceptowanie formularza rejestracyjnego,  udostępnianego na jednej ze stron serwisu Sklepu, po wypełnieniu  odpowiednich rubryk formularza.
    4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania  technicznego sposobu realizacji Usługi, stosownie do zakresu i warunków  wynikających z posiadanych uprawnień, a także odpowiednio do posiadanych  możliwości technicznych, bez pogarszania jej jakości, a także bez  wpływu na zakres praw i obowiązków Stron.
    5. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów w  związku ze świadczoną Usługą oraz dokonywaniem przez Klienta Zamówień i  Rezerwacji drogą telefoniczną, Usługodawca podejmuje środki techniczne i  organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa  świadczonej Usługi.
    6. Usługodawca nie jest dostawcą usługi internetu ani  dostawcą innych publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych w  rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Klient powinien we własnym  zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia  końcowego, za pomocą którego możliwe jest dokonanie Zamówienia i/lub  Rezerwacji.
    7. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
      1. korzystania z usług oferowanych przez Usługodawcę w  sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez  użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
      2. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub  umieszczanie w Sklepie Internetowym niezamówionej informacji handlowej;  podejmowanie czynności informatycznych lub wszelkich innych mających na  celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta,
      3. korzystania z usług oferowanych przez Usługodawcę w  sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej  Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w  danym zakresie zwyczajami,
      4. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa,
      5. korzystania z usług oferowanych przez Usługodawcę w  sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów oraz dla Usługodawcy, z  poszanowaniem ich dóbr osobistych (w tym prawa do prywatności) i  wszelkich przysługujących im praw,
      6. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach  Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku  osobistego. Wykorzystywanie treści w innym zakresie jest dopuszczalne  wyłącznie na podstawie wyraźnej zgody udzielonej przez uprawnioną osobę.
    8. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za czynności  wykonane przez siebie w ramach Sklepu Internetowego i/lub podczas  dokonywania Zamówienia lub Rezerwacji drogą telefoniczną.
    9. W przypadku  złożenia przez jednego Klienta Zamówienia na więcej niż dwie sztuki tego  samego Produktu, Usługodawca zastrzega sobie prawo do anulowania  takiego Zamówienia lub do jego realizacji na indywidualnie uzgodnionych z  Klientem warunkach.
    10. Usługodawca prowadzi sprzedaż hurtową dla zarejestrowanych i zweryfikowanych odbiorców hurtowych.
    11. Klient jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić  Usługodawcę o każdym przypadku naruszenia jego praw, jak również o  jakimkolwiek przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym  Regulaminie.
    12. Usługodawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze  Sklepu Internetowego oraz dokonywania Zamówień i/lub Rezerwacji drogą  telefoniczną, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub  całości zasobów Sklepu Internetowego lub usług oferowanych w  ramach Sklepu, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia  przez Klienta niniejszego Regulaminu, a w szczególności gdy Klient:
      1. podał dane wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
      2. dopuści się naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Klientów,
      3. dopuści się zachowań, które są niezgodne z Regulaminem lub obowiązującymi przepisami prawa oraz
      4. narusza zasady współżycia społecznego np. poprzez  kilkakrotne dokonywanie Zamówień i Rezerwacji Produktów i ich  kilkakrotne nieodbieranie, pod warunkiem że powyższe nie stanowi  przypadków, o których mowa w treści Rozdziału V oraz Rozdziału VI  niniejszego Regulaminu.
    13. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze  Sklepu Internetowego na podstawie postanowień art. III ust.  12 Regulaminu, nie może dokonać powtórnej Rejestracji bez uprzedniej  zgody Usługodawcy.
  4. Rezerwacja Produktów i zawarcie Umowy sprzedaży Produktu poprzez Sklep Internetowy i DOK.

       
    1. Klient może:
      1. dokonać poprzez Sklep Internetowy lub drogą telefoniczną  Rezerwacji wybranego Produktu, który następnie zakupi w Sklepie fizycznym; w przypadku Rezerwacji Produktu, umowa  sprzedaży zarezerwowanych Produktów zostanie zawarta w Sklepie fizycznym oraz w terminie  wskazanym w treści Rezerwacji. Do czasu zawarcia ww. umowy na Kliencie  nie spoczywają żadne zobowiązania, a Klient może w każdym momencie  zrezygnować z Rezerwacji.
      2. Kupić (tj. zawrzeć Umowę sprzedaży Produktów na  odległość) za pośrednictwem Sklepu Internetowego lub drogą telefoniczną  wybrane Produkty. Umowa sprzedaży Produktów zostanie zawarta wraz z  otrzymaniem przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w treści art.  IV ust. 7 punkt B Regulaminu. W przypadku złożenia Zamówienia drogą  telefoniczną i niepodania przez Klienta adresu e-mail Umowa sprzedaży  Produktów zostanie zawarta wraz z potwierdzeniem przez Usługodawcę  złożenia Zamówienia w trakcie rozmowy telefonicznej.
    2. Aby dokonać Rezerwacji Produktu poprzez Sklep Internetowy, należy wejść na stronę internetową www.eago.pl,  dokonać wyboru Produktu dostępnego w Sklepie Internetowym i  dokonać Rezerwacji tego Produktu przez wybór opcji "Odbiór osobisty" jako formy przesyłki, opcji "Gotówka przy odbiorze" lub "RATY - eRaty Żagiel" jako formy płatności, w polu "Uwagi" podając deklarowany termin odbioru Rezerwacji oraz podejmując kolejne czynności  techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty lub informacje.
    3. W celu zawarcia Umowy sprzedaży Produktu na odległość  poprzez Sklep Internetowy należy wejść na stronę  internetową www.eago.pl, a następnie dokonać wyboru Produktu  dostępnego w Sklepie Internetowym i złożyć Zamówienie ze  wskazaniem miejsca dostawy Produktu, podejmując kolejne czynności  techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty lub informacje.
    4. Aby dokonać Rezerwacji Produktu drogą telefoniczną, należy  zadzwonić na odpowiedni numer (wskazany m.in. w treści aktualnych  ogłoszeń reklamowych Usługodawcy lub na stronie internetowej Sklepu  Internetowego) i dokonać Rezerwacji tego Produktu, podejmując kolejne czynności w oparciu o wskazówki konsultanta  DOK Usługodawcy.
    5. W celu zawarcia Umowy sprzedaży Produktu drogą  telefoniczną, należy zadzwonić na odpowiedni numer (wskazany m.in. w  treści aktualnych ogłoszeń reklamowych Usługodawcy lub na stronie  internetowej Sklepu Internetowego), a następnie dokonać wyboru tego  Produktu i złożyć Zamówienie ze wskazaniem miejsca dostawy Produktu,  podejmując kolejne czynności w oparciu o wskazówki konsultanta DOK Usługodawcy.
    6. Rezerwacja Produktu i złożenie skutecznego Zamówienia  możliwe są po akceptacji niniejszego Regulaminu. W przypadku usługi  finansowej (sprzedaż ratalna) złożenie skutecznego Zamówienia możliwe jest  dodatkowo po potwierdzeniu zapoznania się i akceptacji wzorca umownego  (regulaminu, ogólnych warunków umowy) dotyczącego danej usługi  finansowej.
    7. Po dokonaniu Rezerwacji Produktu lub złożeniu Zamówienia,  Klient - w przypadku podania adresu e-mail - otrzymuje wiadomości  e-mail, a w szczególności:
      1. e-mail będący potwierdzeniem wpłynięcia Rezerwacji lub Zamówienia do Sklepu,
      2. e-mail o tytule -Przyjęcie do realizacji zamówienia nr XXXXXX- zawierający ostateczne potwierdzenie  Rezerwacji lub  potwierdzający wszystkie istotne elementy Zamówienia. E-mail ten może  być poprzedzony próbą telefonicznego potwierdzenia Rezerwacji lub  Zamówienia. W przypadku, gdy w ciągu 3 (słownie: trzech) dni roboczych  od dnia wpłynięcia Rezerwacji lub Zamówienia, nie będzie możliwe  zrealizowanie połączenia telefonicznego z Klientem, Rezerwacja lub  Zamówienie mogą zostać anulowane.
    8. W przypadku zakupu Produktów w systemie ratalnym Umowa  sprzedaży może być zawarta tylko i wyłącznie w Sklepie Internetowym. W tym  celu należy dokonać Rezerwacji Produktów za pośrednictwem Sklepu  Internetowego.
    9. Klientowi przysługuje prawo do rezygnacji z realizacji  Zamówienia przed dniem otrzymania wiadomości e-mail, o której mowa w  treści art. IV ust. 7 punkt B powyżej. W powyższym terminie Klient jest  uprawniony do anulowania Zamówienia i/lub złożenia nowego. W tym celu  należy skontaktować się z Usługodawcą. Usługodawca zapewnia Klientowi  prawo wglądu lub uzyskania informacji telefonicznej w zakresie treści  Zamówienia.
    10. Ceny Produktów podawane są w złotych polskich i zawierają  wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła, etc. Klient ma możliwość  uiszczenia ceny:
      1. w przypadku dokonania Rezerwacji Produktu za  pośrednictwem Sklepu i późniejszego jego zakupu przez Klienta w Sklepie fizycznym - gotówką w momencie odbioru, na raty.
      2. w przypadku dokonania Rezerwacji Produktu drogą telefoniczną i późniejszego jego zakupu przez Klienta w Sklepie fizycznym - gotówką w momencie odbioru, .
      3. w przypadku Umowy sprzedaży Produktu zawartej poprzez  Sklep lub drogą telefoniczną - m.in. na raty, gotówką przy odbiorze dostawy,  przelewem bankowym lub poprzez płatność elektroniczną realizowaną w  serwisie rozliczeniowym. Możliwość korzystania z danego sposobu  płatności może być uzależniona od sposobu złożenia Zamówienia (DOK lub  Sklep).
    11. Zamówienie Produktu zostanie przekazane do realizacji niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży.
    12. W przypadku złożenia Zamówienia dostawa Towaru zostanie  zrealizowana nie później niż w terminie jednego (1) miesiąca  kalendarzowego licząc od dnia, w którym została zawarta Umowa sprzedaży,  o ile przy Towarze nie zaznaczono inaczej.
    13. W przypadku dokonania Rezerwacji Produktu, Umowa sprzedaży  w Sklepie fizycznym może zostać zawarta nie później niż w terminie  podanym w treści wiadomości e-mail, o której mowa w art. IV ust. 7 punkt  B powyżej lub w trakcie rozmowy telefonicznej, o ile przy Produkcie nie  zaznaczono inaczej.
    14. Usługodawca może dostarczyć zamówione Towary transportem  własnym, przesyłką kurierską. Ewentualne koszty dodatkowe, a w szczególności koszty dostawy zostaną  wyraźnie wskazane podczas procesu Rezerwacji Towaru lub w czasie  składania Zamówienia.
    15. Informacja o dostępności Produktu jest zapewniana  każdorazowo przy danym Produkcie na stronie Sklepu Internetowego lub w  trakcie rozmowy telefonicznej.
    16. Klient jest uprawniony korzystać z dostępnych usług w zakresie informowania przez Usługodawcę o bieżącym statusie Zamówienia.
    17. W celu realizacji Rezerwacji lub Zamówienia, Klient jest  zobowiązany do podania wszystkich niezbędnych danych umożliwiających ich  realizację, tj. imienia i nazwiska, adresu (ulica, numer domu,  miejscowość wraz z kodem pocztowym), numeru telefonu kontaktowego lub  innych danych wskazanych przez Usługodawcę za pośrednictwem strony  internetowej Sklepu lub w trakcie rozmowy telefonicznej
    18. Produkty zostaną zarezerwowane, a Zamówienie zrealizowane,  pod warunkiem że zarezerwowane lub zamówione Produkty będą dostępne. W  przypadku niedostępności danego Produktu, Klient zostanie niezwłocznie  poinformowany o anulowaniu Rezerwacji lub Zamówienia z powodu braku  Produktów lub o konieczności dłuższego oczekiwania na realizację  Rezerwacji lub Zamówienia z prośbą o potwierdzenie woli dalszej ich  realizacji. W przypadku braku Produktu lub braku woli dalszej realizacji  Zamówienia lub Rezerwacji Klient otrzyma niezwłocznie zwrot uiszczonych  przez siebie opłat.
    19. Termin realizacji Zamówienia zostanie potwierdzony w  wiadomości e-mail, o której mowa w art. IV ust. 7 punkt B powyżej lub w  trakcie rozmowy telefonicznej.
    20. Zamówione Towary mogą zostać dostarczone przez Usługodawcę  jedynie pod wskazany przez Klienta adres znajdujący się na terenie  Polski.
    21. Usługodawca ma prawo do powierzenia realizacji Zamówienia osobie trzeciej (jako podwykonawcy) bez informowania o tym Klientów.
    22. Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, Klient powinien sprawdzić przesyłkę i w przypadku stwierdzenia:
      1. uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,
      2. niekompletności przesyłki,
      3. niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia,
         Klient jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki. W takim  przypadku Klient powinien niezwłocznie powiadomić Usługodawcę o  zaistniałej sytuacji w celu przygotowania nowej dostawy.
    23. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za odmowę  udzielenia kredytu przez instytucję finansową oraz brak możliwości  uiszczenia przez Klienta płatności za pośrednictwem serwisów  rozliczeniowych.
    24. Realizacja Zamówienia złożonego przez Klienta drogą telefoniczną dokonywana jest przez Sklep Internetowy.
  5. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy.

    1. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży  Produktów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając  stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 (słownie: dziesięciu)  dni. Powyższe dotyczy przypadku, o którym mowa w treści art. IV ust. 1  punkt B Regulaminu (Zamówienie). W przypadku usług finansowych (np.  ubezpieczenie) stosuje się postanowienia właściwego dla ww. usług wzorca  umownego (np. regulamin, ogólne warunki umowy) udostępnionego na  stronie Sklepu.
    2. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez  Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy  sprzedaży na adres: Global Ekspert s.c. Chwaszczyńska 133A, 81-571 Gdynia lub na adres e-mail:  sklep@eago.pl.
    3. Wskazany w art. V ust. 1 powyżej termin 10-dniowy liczony  jest od dnia, w którym nastąpiło wydanie Konsumentowi Towaru, a w  przypadku umowy o świadczenie Usług dodatkowych od momentu zawarcia  umowy.
    4. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Produktu został zawarty w ramach strony internetowej Sklepu.
    5. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Produktów  zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą (postawa prawna art.7 ust. 3 ustawy z dnia 2 marca 2000r). W okresie liczonym od dnia wydania  Konsumentowi Towaru nie może dojść do:
      1. mechanicznego uszkodzenia Towaru (w szczególności: obicie, pęknięcie, zalanie) lub
      2. wystąpienia braku jakiegokolwiek z tych elementów Towaru,  które stanowią jego integralną część w znaczeniu technologicznym lub  funkcjonalnym,
    6. Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu (14) dni.
    7. Zwracany przez Konsumenta Towar powinien zostać opakowany w  odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w  miarę możliwości Towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie.  Towar powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami  oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży na adres: Global Ekspert s.c. Chwaszczyńska 133A, 81-571 Gdynia.
    8. Koszt opakowania i odesłania Towaru ponosi Konsument.
    9. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w następujących przypadkach:
      1. świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. V ust. 1 powyżej,
      2. dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz  zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez  Konsumenta ich oryginalnego opakowania,
      3. umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
      4. świadczeń o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
      5. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
  6. Niezgodność Towaru z umową.

    1. Usługodawca jako sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za  niezgodność z umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego Konsumenta, w  zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych  warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego  (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
    2. W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z  postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta  jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego na terytorium  Rzeczypospolitej Polskiej prawa. W przypadku stwierdzenia istnienia  postanowienia o takim charakterze zastosowanie znajdują przepisy  obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w  szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o  ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę  wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. Nr 22, poz.271 z  późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach  sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141,  poz. 1176 ze zm.).
    3. W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z  postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnień Przedsiębiorcy  jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego na terytorium  Rzeczypospolitej Polskiej prawa. W przypadku stwierdzenia istnienia  postanowienia o takim charakterze zastosowanie znajdują przepisy  obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w  szczególności Kodeksu cywilnego.
    4. Brak wykonania świadczenia niepieniężnego z powodu  wystąpienia Siły Wyższej nie stanowi podstawy dla wysuwania roszczeń o  jakiekolwiek odszkodowania lub kary umowne, chyba że Strona, której Siła  Wyższa dotyczy, zaniedbała natychmiastowego, po uzyskaniu stosownych  możliwości, zawiadomienia drugiej Strony o wystąpieniu takich  okoliczności.
    5. Usługodawca nie jest producentem Towarów. Reklamacje, z  tytułu niezgodności Towarów z Umową Sprzedaży, rękojmi za wady lub gwarancji producenta  jak również nieprawidłowego wykonania Usług dodatkowych można składać  pisemnie bezpośrednio w Sklepie fizycznym, lub drogą mailową na adres reklamacje@eago.pl lub przesłać na adres: Global Ekspert s.c. Chwaszczyńska 133A, 81-571 Gdynia. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami  zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Dodatkowych informacji o sposobie  odsyłania reklamowanego Towaru i składaniu reklamacji udziela Dział  Obsługi Klienta pod numerem telefonu wskazanym na stronie www.eago.pl.
  7. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu.

    1. Usługodawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni  poprawnego działania Sklepu oraz DOK, w takim zakresie, jaki wynika z  aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym  terminie nieprawidłowości jakie zostały zgłoszone przez Klientów.
    2. Uprawnienie w zakresie złożenia reklamacji, o którym mowa w  treści niniejszego rozdziału przysługuje Klientowi tylko i wyłącznie w  zakresie nieprawidłowości, usterek lub przerw w funkcjonowaniu serwisu  Sklepu Internetowego lub DOK.
    3. W trakcie korzystania ze Sklepu lub DOK, Klient  zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Usługodawcę o wszelkich  nieprawidłowościach, usterkach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu  Sklepu Internetowego lub DOK oraz o niewłaściwej jakości usług Sklepu  lub DOK.
    4. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu lub DOK  Klient może zgłaszać pisemnie na adres Global Ekspert s.c. Chwaszczyńska 133A, 81-571 Gdynia.
    5. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w  terminie jednego (1) miesiąca kalendarzowego licząc od dnia, w którym  doszło do nieprawidłowości w funkcjonowaniu Sklepu lub DOK. Reklamację  złożoną po upływie terminu określonego w zdaniu pierwszym, pozostawia  się bez rozpoznania, o czym Usługodawca niezwłocznie powiadamia Klienta.
    6. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty złożenia.
    7. Za datę złożenia reklamacji uznaje się datę wpływu reklamacji do Usługodawcy.
    8. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko,  adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości  związanej z funkcjonowaniem Sklepu lub DOK.
    9. O wynikach rozpatrzenia reklamacji Usługodawca niezwłocznie poinformuje Klienta.
  8. Odpowiedzialność.

    1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy  techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące w sprzęcie  komputerowym, urządzeniu końcowym, systemie teleinformatycznym oraz  infrastrukturze telekomunikacyjnej, z którego korzysta Klient, a które  uniemożliwiają Klientowi poprawne korzystanie ze Sklepu Internetowego lub DOK i oferowanych za jego pośrednictwem usług.
    2. Klient jest wyłącznie odpowiedzialny za zapewnienie  technicznej zgodności pomiędzy wykorzystywanym przez siebie w celu  korzystania ze Sklepu lub DOK sprzętem komputerowym lub urządzeniem  końcowym oraz systemem teleinformatycznym lub telekomunikacyjnym, a  Sklepem lub DOK.
    3. Klient ponosi odpowiedzialność za działania lub  zaniechania innego podmiotu, któremu umożliwia korzystanie z Usługi, tak  jak za działania lub zaniechania własne.
    4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
      1. utratę przez Klienta danych spowodowaną awarią sprzętu,  systemu lub też innymi okolicznościami z przyczyn nieleżących po stronie  Usługodawcy,
      2. skutki korzystania ze Sklepu Internetowego  lub DOK przez Klienta w sposób sprzeczny z obowiązującym prawem,  postanowieniami Regulaminu lub przyjętymi w tym zakresie zwyczajami,
      3. szybkość przesyłu danych i związane z tym ograniczenia,  stanowiące skutek zaistnienia okoliczności m.in. o charakterze  technicznym i technologicznym oraz infrastrukturalnym,
      4. treść wszelkich wypowiedzi Klienta, do zamieszczenia których doszło za pośrednictwem Sklepu Internetowego,
      5. za treść reklam zamieszczanych w Sklepie przez podmioty trzecie.
    5. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność  Sklepu lub DOK z powodu Siły Wyższej, a także działań lub zaniechań  Klienta oraz osób trzecich, za których działania lub zaniechania Klient  ponosi odpowiedzialność.
    6. Usługodawca zastrzega sobie ponadto możliwość zawieszenia  lub zakończenia świadczenia usług w Sklepie lub DOK, w szczególności z  uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowy bazy  technicznej, w przypadku gdy nie naruszy to praw Klienta.
  9. Pozostałe prawa i obowiązki.

    1. Każda ze Stron może rozwiązać umowę o świadczenie usług  drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z  zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą Stronę przed  rozwiązaniem ww. umowy oraz postanowień poniżej.
    2. Klient, który dokonał Rejestracji rozwiązuje umowę o  świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez samodzielne usunięcie  Konta, polegające na złożeniu dyspozycji jego usunięcia albo zgłoszenie  żądania usunięcia Konta Usługodawcy, przy czym w przypadku zgłoszenia  żądania usunięcia Konta Usługodawcy rozwiązanie umowy następuje po  upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 5 dni.
    3. Usługodawca, chcąc rozwiązać umowę o świadczenie usług  drogą elektroniczną, poinformuje Klienta na adres e-mail podany przez  Klienta podczas Rejestracji, w terminie 14 dni przed planowaną datą  usunięcia Konta Klienta.
    4. Usługodawca ma prawo odstąpić od świadczenia Usługi w  trybie natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta postanowień  niniejszego Regulaminu oraz w wyniku bezskutecznego wezwania Klienta do  zaprzestania ww. naruszeń w terminie 1 dnia roboczego.
  10. Zamieszczanie oraz udostępnianie Treści w ramach serwisu Sklepu.

    1. Zamieszczając Treści oraz udostępniając je Klient dokonuje  dobrowolnego rozpowszechniania Treści. Usługodawca nie jest dostawcą  Treści, a jedynie podmiotem, który zapewnia w tym celu odpowiednie  zasoby teleinformatyczne.
    2. Klient oświadcza, że:
      1. jest uprawniony do korzystania z autorskich praw  majątkowych, praw własności przemysłowej i/lub praw pokrewnych do -  odpowiednio - utworów, przedmiotów praw własności przemysłowej (np.  znaki towarowe) i/lub przedmiotów praw pokrewnych, które składają się na  Treści,
      2. jest uprawniony do oznaczania ww. utworów tytułami oraz nazwiskami lub nazwami wykonawców,
      3. umieszczenie oraz udostępnienie w ramach serwisu Sklepu  danych osobowych, wizerunku oraz informacji, dotyczących osób trzecich  nastąpiło w sposób legalny, dobrowolny oraz za zgodą osób, których one  dotyczą,
      4. wyraża zgodę na dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
      5. wyraża zgodę na wgląd do Treści przez innych Klientów  oraz Usługodawcę, jak również upoważnia Usługodawcę do ich wykorzystania  zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
    3. Klient nie jest uprawniony do:
      1. zamieszczania w ramach serwisu Sklepu danych osobowych  osób trzecich oraz rozpowszechniania wizerunku osób trzecich bez  wymaganego prawem zezwolenia lub zgody osoby trzeciej,
      2. zamieszczania w ramach Serwisu Treści o charakterze reklamowym i/lub promocyjnym.
    4. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za charakter  zamieszczonych przez siebie Treści. W szczególności nie mogą one  naruszać dóbr osobistych i praw osób trzecich (w tym osób prawnych), a  także postanowień niniejszego Regulaminu oraz przepisów obowiązującego  prawa.
    5. W szczególności zabronione jest zamieszczanie w ramach Serwisu Treści, które mogłyby:
      1. zostać zamieszczane w ramach Serwisu w złej wierze, np. z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich,
      2. naruszać jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa  związane z ochroną praw autorskich i praw pokrewnych, ochroną praw  własności przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa lub mające związek ze  zobowiązaniami o zachowaniu poufności,
      3. posiadać charakter obraźliwy bądź stanowić groźbę  skierowaną do innych osób, zawierałyby słownictwo naruszające dobre  obyczaje (np. poprzez użycie wulgaryzmów lub określeń powszechnie  uznawanych za obraźliwe),
      4. pozostawać w sprzeczności z interesem Usługodawcy (np.  stanowić bezpośrednią lub pośrednią reklamę albo promocję podmiotu  konkurencyjnego w stosunku do Usługodawcy lub dostarczanych przez ten  podmiot usług i produktów),
      5. naruszać w inny sposób postanowienia Regulaminu, dobre  obyczaje, przepisy obowiązującego prawa (np. Ustawy o zwalczaniu  nieuczciwej konkurencji), normy społeczne lub obyczajowe (np. zawierać  treści propagujące przemoc, treści o charakterze pornograficznym,  nawołujące do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, naruszające  uczucia religijne).  
    6. W razie powzięcia przez osobę trzecią informacji o fakcie  zamieszczenia w Serwisie Treści naruszających art. X ust. 3-6 powyżej,  powinna ona niezwłocznie zgłosić taki fakt, kontaktując się z  Usługodawcą pod adresem e-mail sklep@eago.pl lub Global Ekspert s.c. Chwaszczyńska 133A, 81-571 Gdynia,.
    7. Klient, poprzez zamieszczenie Treści, wyraża tym samym  zgodę na wykorzystanie ich przez osoby trzecie, w zakresie ich  dozwolonego użytku osobistego.
    8. Usługodawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania tych  Treści oraz ich usuwania, co do których, opierając się na doniesieniach  osób trzecich lub odpowiednich organów stwierdzono, że mogą one stanowić  naruszenie niniejszego Regulaminu, obowiązujących przepisów prawa lub  uszczerbek dla dobrego imienia Usługodawcy. Usługodawca prowadzi uprzednią moderację zamieszczanych Treści.
    9. Klient wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez  Usługodawcę umieszczonych przez niego Treści, wyłącznie w zakresie, w  jakim stanowią one element całości obrazu (tzw. screenshot) dostępnej  dla ogółu osób korzystających ze Sklepu, do udostępniania lub  publikacji, wyłącznie jako fragment całości obrazu strony serwisu  Sklepu, w internecie oraz w materiałach promocyjnych dotyczących serwisu  Sklepu w internecie, w prasie oraz w telewizji, a także ich  rozpowszechniania za pomocą sieci telekomunikacyjnych, w celu informacji  o działaniu serwisu Sklepu i promocji jego działalności, w sposób  nienaruszający dóbr osobistych, w tym wizerunku właściciela Konta.
    10. Zamieszczane Treści nie wyrażają poglądów Usługodawcy oraz nie powinny być utożsamiane z jego działalnością.
    11. W przypadku, gdy w wyniku zawarcia przez Klienta w ramach  serwisu Sklepu danej Treści dojdzie do naruszenia praw osób trzecich lub  przepisów obowiązującego prawa, w tym m.in. praw osób uprawnionych  autorsko lub z tytułu praw pokrewnych i praw własności przemysłowej,  przez Klienta lub Usługodawcę działającego w zaufaniu do oświadczeń  Klienta złożonych poprzez akceptację niniejszego Regulaminu, Klient jest  zobowiązany do pełnego pokrycia szkody poniesionej w związku z tym  naruszeniem przez Usługodawcę.
    12. W przypadku jeżeli Usługodawca zostanie zobowiązany -  zgodnie z obowiązującym prawem - do zapłaty jakiegokolwiek odszkodowania  lub grzywny (kary) w związku z roszczeniami osób trzecich lub  naruszeniem przepisów obowiązującego prawa, o których mowa w art. X ust.  11 powyżej, Klient zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić Usługodawcy  równowartość tego odszkodowania, grzywny lub kary. Klient zobowiązany  jest też niezwłocznie pokryć wszelkie straty lub zwrócić udokumentowane  koszty, jakie Usługodawca poniósł w związku z ujawnieniem uzasadnionych  roszczeń osób trzecich lub naruszeniem przepisów obowiązującego prawa, o  których mowa powyżej.
  11. Spory.

    1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy  Usługodawcą a Klientem, który jest Konsumentem zostaje poddane sądom  właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu  postępowania cywilnego.
    2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy  Usługodawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane  sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
  12. Postanowienia przejściowe i końcowe.

    1. Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w  sposób przewidziany prawem za nieważne bądź nieskuteczne, nie wpływa na  ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce  nieważnego postanowienia zastosowana będzie reguła, która jest  najbliższa celom nieważnego postanowienia i całego niniejszego  Regulaminu.
    2. Umowa sprzedaży Produktów może być zawarta tylko i  wyłącznie w języku polskim. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym  Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium  Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności Kodeksu cywilnego,  przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą  elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) oraz  ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r.  (tekst jedn. z dnia 17 maja 2006 r. - Dz.U. Nr 90, poz. 631).
    3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego  Regulaminu w dowolnym czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu  wyraźnego ich wskazania i umieszczenia na stronie internetowej Sklepu. W  przypadku Klientów zarejestrowanych będą oni związani postanowieniami  nowego Regulaminu, pod warunkiem że nie wypowiedzą umowy o świadczenie  usług drogą elektroniczną w terminie 30 dni od dnia powiadomienia o  zmianie Regulaminu.
    4. Aktualny Regulamin jest publikowany na stronie  internetowej Sklepu oraz dostarczany nieodpłatnie Klientowi (drogą  elektroniczną) na każde jego żądanie.
    5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 30.12.2013 r.

Współpraca z Sofotel.pl

Kontakt

0 801 000 610

tel.: (58) 746 37 97
fax: (58) 739 50 92

sklep@sofotel.pl

Godziny pracy infolinii:

poniedziałek 7:30-17:30
wtorek - piątek 7:30-15:30

Formularz kontaktowy

Dostawa i płatność

Koszty i czas dostawy

Dlaczego u nas?

Doświadczenie
16 lat na rynku

Szybka wysyłka
kurierem w 24 godziny

Bezpieczeństwo
szybkie płatności online

14 dni na zwrot
bez podania przyczyny

Złóż zamówienie telefonicznie! poniedziałek 7:30 - 17:30 wtorek - piątek 7:30 - 15:30

0 801 000 610 z telefonu stacjonarnego

(58) 746 37 97 z telefonu komórkowego